Uued andmekaitse reeglid praktikasse


25. mail jõustub uus Andmekaitse määrus. Kuigi AKI on lubanud, et kedagi kohe trahvima ei hakata, tuleks siiski omada tegevusplaani, mis oleks kooskõlas uue määrusega. Üle tuleb vaadata oma kliendilepingud, kasutustingimused, privaatsuspoliitika. Tähelepanu tuleb pöörata koostööpartneritega sõlmitud lepingutele, sest andmete töötleja peab teadma, millistel tingimustel toimib isikuandmete töötlemine koostööpartneri juures (IT-teenuse osutaja, raamatupidaja jne). Koolituse eesmärk on anda praktiline ülevaade tegevustest, millele keskmine ettevõte peab mõtlema ja tähelepanu pöörama, et viia enda lepingud ja tegevused kooskõlla uue määrusega.

Kuidas kaardistada ja viia ettevõttes lepingud ja tegevused vastavusse isikuandmete uute reeglitega?

  • Kuidas korraldada uue määruse nõuetele vastavalt andmete kogumine, salvestamine, hoidmine, säilitamine, arhiveerimine, kustutamine?
  • Kuidas kaardistada isikuandmete töötlemisega seotud olemasolev olukord ja korraldada vastav riskianalüüs või mõjuhinnang?
  • Millised on ohud, riskid ja kuidas neid maandada?
  • Kuidas hinnata enda tegevuse vastavust uue määruse nõuetele.

Personalilepingud ja tegevused

  • Millised on isikuandmete töötlemise põhimõtted töösuhetes?
  • Mida tuleb silmas pidada, kui koostate töösuhet reguleerivaid dokumente:
    • Isikuandmete töötlemine;
    • konfidentsiaalne informatsiooni määratlemine;
    • juhendid.

Müügi – ja tarnelepingud ja tegevused

  • Kuidas koguda ja hoida klientide andmeid?
  • Kuidas kasutada elektroonilisi kontaktandmeid otseturunduses?
  • Kuidas tuvastada isikuandmete töötlemise rikkumise ja kuidas sellest teavitada?
  • Kuidas määrata ettevõtte kohustused ja klientide õigused turundustegevustes
  • Kas erinevus eraisiku ja ettevõttega sõlmitud lepingute vahel?

Teenuse osutamise lepingud

  • Mida tuleb tähele panna partneriga lepingut sõlmides? (üldpõhimõtted)
  • Millele täpselt tähelepanu pöörata seoses isikuandmetega?

Koolituse lõpus saavad osalejad endale kavandada esialgse plaani, kuidas viia enda ettevõttes tegevused kooskõlla uue määrusega?

Koolituse viib läbi NJORD Advokaadibüroo vandeadvokaat Liisi Jürgen. 

 

Date

15. May 2018

Schedule:

9.30-10.00 registreerimine, hommikukohv
10.00-12.00 koolitus
12.00-12.45 lõunapaus
12.45-14.45 koolitus, küsimused

Location:

Sokos Hotel Viru konverentsikeskus
Tallinn Viru väljak 4

Price:

139.00 EUR
Soodushinda 139 eurot kehtib kuni 11. maini. Hind sisaldab koolitusmaterjale ja toitlustust. Hindadele lisandub käibemaks Register
Liisi Jürgen
vandeadvokaat

Liisi Jürgen on vandeadvokaat NJORD Advokaadibüroos ning lektor Eesti vanimas ja mainekamas ülikoolis – Tartu Ülikoolis. Tema peamised tegevusvaldkonnad on e-kaubandus ja IT lepingud. Liisi Jürgen on spetsialiseerunud juriidilistes küsimustes, mis puudutavad andmekaitset, e-kaubandust, elektroonilist allkirjastamist, tarbijakaitset ja tootearendust. Liisi on nõustanud kliente ka äriõiguses. 2015. aastal sai Liisi oma teise juura magistrikraadi Saksamaa Münsteri Ülikoolist. Tema lõputöö on kirjutatud teemal „Elektroonilised allkirjad vastavalt EL seadustele“. Samuti on ta juuras omandanud bakalaureuse- ja magistrikraadi Tartu Ülikoolist.

Register

Who receives the invoice?