Esineja: Monika Prits

Itella Kliendikogemuse direktor


Monika on erinevaid tiime, ärivaldkondi ja segmente juhtinud pea 20 aastat. Inimeste juhina alustas 2000. aastal telekommunikatsiooni sektoris. Varasemalt on ta  juhtinud Telia B2C ning B2B segmendi- ja ärijuhtimine üksust, mille juhtida oli uute toodete ja teenuste loomine, turule toomine ja juurutamine ning toote elukaare juhtimine, läbi kasumlikkuse ja kliendirahulolu.

Tema juhitud tiimid on arendatud portaale, iseteenindusi, veebilehti, teleteenuseid, nutitelefoni rakendusi, seadmeid ja trükiseid. Monika on Telia kasutajakogemuse tiimi kaaslooja ja juht ning teenusepõhise juhtimiskultuuri looja ja elluviija aastatel 2012-2016. Viimastel aastatel on ta lisaks oma põhitööle keskendunud kasutajakogemuse tervikahela nõustamisele ja testimisele.

Koolitused

Koolituse nimi Toimumise koht Toimumise aadress Koolituse algus Koolituse lõpp
Aastakonverents EESTI JUHTIDE PÄEV 2019 Eneseteadlikult eesmärgini Tallinn Sokos Hotel Viru konverentsikeskus 28.11.2019 09:04 28.11.2019 09:04