TAGASISIDE MEISTRIKLASS Kuidas õige tagasiside innustab paremat tulemust saavutama?


Tagasiside on meie igapäevatöös olulisim, kuid samas ka raskeimalt omandatav juhtimisoskus.
Tagasiside andmist ja võtmist tuleb nii juhil kui töötajatel kindlasti õppida ja harjutada, sest see ei ole meile kaasasündinud oskus.
Loomupäraselt tunneb inimene end ebamugavalt, kui ta peab teise tegevusi kritiseerima või kriitikat kuulama. Samuti tekitab see tihti ohutunnet, ebamugavust ja isegi soovi põgeneda.
Kui aga õppida teadvustama, miks sellised reaktsioonid meis tekivad, saame esialgsest pingest üle ja keskendume pigem arengule, mida tagasiside võimaldab.
Samuti hakkavad inimesed kiiresti kaasa mõtlema, kui tajuvad tagasides siirast soovi aidata neil kiiremini soovitud eesmärke saavutada.

Koolitus on mõeldud Sulle, kui

  • Julged endale tunnistada, et tagasiside andmine ja vastuvõtmine on keeruline ja tekitab tihti teistsugust reaktsiooni kui soovisid
  • Sinu eesmärk aidata töötajal paremaid tulemusi saavutada tekitab temas pigem pingeid
  • Soovid õppida, kuidas tagaside mõjuks siiralt ja võetaks pigem toetuse kui rünnakuna
  • Tahaksid teada, millised päästikud käivituvad meis tagasiside saamisel ja kuidas nendest teadlik olla

Koolituse vorm
See koolitus päev on täis palju praktilisi harjutusi ning arutelusid. E-mailide ja uudiste lugemiseks selles koolituspäevas aega ja kohta ei ole. Koolitus annab Sulle võimaluse päeva jooksul proovida praktikas erinevaid kuulamise ja tagasiside andmise tehnikaid. Saad selle päeva jooksul võimaluse valmistada ette konkreetsete tööalaseid vestluseid, mis Sind lähiajal ees ootavad.

Kava

9:00-9:30 Registreerimine ja hommikukohv

9:30-11:00 Koolituse I osa

  • Kas ja millist tagasisidet me vajame?
    • Meie eneseteadlikkus. Johari aken.
    • Tagasiside-edasiside roll meie arengus
    • Enamlevinud tagasiside müüdid
  • Eneseanalüüs
    • Minu jaoks olulisemad inimesed/koostöö osapooled tööl. Mida nendelt ootan ja mida neile pakun.
    • Praktiline harjutus: millises seisus on suhted minu jaoks oluliste osapooltega tööl. Millistes suhetes on peidus potentsiaal ja millistes kohtades võivad peituda ohud.
    • Milline tagasiside võtja ma olen
    • Milline tagasiside andja ma olen

11:00-11:15 Paus

11:15-13:00 Koolituse II osa

  • Kuulamise 4 erinevat tasandit ja kuidas neid igapäevatöös kasutada
    • Aktiivse ja sügava kuulamise praktilised harjutused
    • Kuidas on kuulamine seotud tagasiside andmise ja võtmine
  • Selge eneseväljendus
    •  „Sina“, „Mina“ sõnumid
    • Minasõnumite liigid
    • 3 osaline minasõnum
    • Tagasiside andmise 5:1 mudel
    • Praktilised tunnustava ja kehtestava minasõnumi harjutused

13:00-13:45 Lõuna

13:45-15:15 Koolituse III osa

  • Tagasiside päästikud
    • Kuidas me võtame tagasisidet ja milliselt antud tagasiside ning miks ei jõu kunagi saajani
    • Millised päästikud käivituvad meis tagasiside saamisel ja kuidas nendest teadlik olla
  • Arendava tagasiside vestlused ja koostöövestlused
    • Vestluse ettevalmistus – kas, mida ja kuidas ette valmistada
    • Kohalolu – millal ja kuidas pidada väärtust loovaid vestlusi.
    • 3 osaline tagasi-, -edasiside vestlus. Praktilised harjutused.

15:15-15:30 Paus

15:30-17:00 Koolituse IV osa

  • Tagasiside andmine meeskonnas
    • Kuidas juhtida meeskonnas tagasiside andmist ja võtmist nii, et see ei oleks aus ja otsekohene ja ei oleks inimestele hirmutav kogemus
    • Tiimi retro. Praktiline harjutus tiimi retro läbi viimiseks.
    • Kokkuvõtted ja küsimused

 

Kuupäev

25. september 2019

Päevakava:

9:00-9:30 Registreerimine ja hommikukohv
9:30-11:00 Koolituse I osa
11:00-11:15 kohvipaus
11.15-13:00 Koolituse II osa
13:00-13:45 Lõuna
13.45-15:15 Koolituse III osa
15:15-15:30 kohvipaus
15:30-17:00 Koolituse IV osa

Asukoht:

Tallinn Radisson SAS Hotell

Hind:

279.00 EUR
Koolituse soodushind on 279 eurot 20. septembrini registeerumisel. Mitmele osalejale pakume soodushinda 249 eurot. Hindadele lisandub km. Hind sisaldab kirjalikke koolitusmaterjale, lõunat ja kohvipause. Hilejm on koolituse täishind on 310 eurot. Registreeru
Enn Saar
koolitaja

Enn Saar on 22 aastase kogemusega juht, meeskondade treener ja juhtide arengu toetaja. Varasemalt on ta olnud Telia IT ja tootearenduse arendusjuht ning suurklientide halduse juht, Eesti Telekomi juhatuse liige ja arendusjuht, IT Koolituskeskuse OÜ nõukogu esimees, IT Demokeskuse juhatuse liige ning SA Vaata Maailma nõukogu liige. Varem juhtis Enn pikka aega Eesti juhtivat tehnoloogiafirmat MicroLink. Kaks viimast aastat on ta keskendunud erinevate ettevõtete meeskondade coachingule ja loonud koos partneritega selleks uue ettevõtte Sunergos.

Registreeru

Kes saab arve?